Digitale verleiding

In deze lezing vertelt professor Data Science en Health Maurits Kaptein over digitale verleiding. Nieuwe inzichten uit de gedragswetenschappen en data science worden actief gebruikt door Maurits Kaptein om het online gedrag van consumenten te begrijp

Naar de website

Door de klikstroom van consumenten te onderzoeken, kunnen computers leren welke verkoopargumenten bij individuele klanten aanslaan. Professor doctor Maurits Kaptein vertelt in deze lezing over inzichten uit de gedragswetenschap op dit gebied en gaat in op de data science methoden die op grote schaal worden toegepast om het e-commerce aanbod te personaliseren.

Voertaal

De voertaal van deze lezing is Engels.

Locatie

Simon building, SZ-31
Warandelaan 2
5037AB Tilburg

Datum en tijd

3 oktober 2019: 22:00 - 22:45 uur
Credits: Maurits Kaptein via Tilburg University

Naam organisatie

Tilburg University (TiU)

Soort activiteit

Lezing / Debat

Doelgroep

Volwassenen

Toegangsprijs

gratis

Openingstijden

3 oktober: 22:00 - 22:45 uur

Adres

Simon building, SZ-31
Warandelaan 2
5037AB Tilburg

Website

Ga naar de website

Social media