Digitale verleiding

In deze lezing vertelt professor Data Science en Health Maurits Kaptein over digitale verleiding. Nieuwe inzichten uit de gedragswetenschappen en data science worden actief gebruikt door Maurits Kaptein om het online gedrag van consumenten te begrijp

Credits: Maurits Kaptein via Tilburg University

Door de klikstroom van consumenten te onderzoeken, kunnen computers leren welke verkoopargumenten bij individuele klanten aanslaan. Professor doctor Maurits Kaptein vertelt in deze lezing over inzichten uit de gedragswetenschap op dit gebied en gaat in op de data science methoden die op grote schaal worden toegepast om het e-commerce aanbod te personaliseren.

Voertaal

De voertaal van deze lezing is Engels.

Naam organisatie Tilburg University (TiU)
Soort activiteit Lezing / Debat
Doelgroep Volwassenen
Prijs gratis
Openingstijden 3 oktober 2019: 22:00 - 22:45 uur
Adres Simon building, SZ-31
Warandelaan 2
5037AB Tilburg
Website Ga naar de website
Deel deze activiteit
Het landelijke Weekend van de Wetenschap, georganiseerd door NEMO, wordt georganiseerd in opdracht van het ministerie van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap.